دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوءتفاهم براى خانه خورشید به روى صحنه مى‌رود 

نمایش «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو به کارگردانى جواد مولانیا جمعه  ٦ مرداد در تئاتر باران به زبان فرانسه به نفع خیریه خانه خورشید به روى صحنه مى‌رود.
کد خبر : 197634

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی اثر، جواد مولانیا کارگردان نمایش «سوء تفاهم» گفت: اجراى نمایش «سوء تفاهم» وبا موفقیتى که در باورم نمی‌گنجید به پایان رسید، انتظار نداشتم نمایشى که به زبان فرانسه و با ترکیب بازیگران ایرانى و فرانسوى و با بالانویس فارسى اجرا می‌شود این چنین مورد استقبال شما مخاطبان فهیم قرارگیرد اما اکنون پس از اتمام اجراى آن، با گروهم تصمیم گرفتیم این خوشنودى و رضایت را با یک کار نیک و خیر پایان دهیم. پایانى که خودْ آغازِ یک راه است.


وى در ادامه افزود: خانه خورشید نهادى غیر دولتى است که حمایت و تیمار از زنان آسیب دیده سرزمینمان را به دوش می‌کشد. این زنان کنار ما زندگى می‌کنند، آبرومندانه همراه ما نفس می‌کشند و براى گذرانِ زندگى‌شان، مرارت‌ها و آسیب‌هاى جدى دیده اند.


در این نمایش نازنین خلیلیان، تیفن دالمس، مهرناز فراهانی و محمد ذبحی به ایفاى نقش مى‌پردازند.


همچنین از دیگر عوامل مى‌توان به عطیه شریعتی (دستیار کارگردان)، کهبد تاراج (مدیر تولید)، ادریس محمدى (طراح پوستر)، مینو جان محمدى (انتخاب موسیقى) و سارا حدادى (مشاور رسانه اى -مکث) اشاره کرد.


نمایش «سوء تفاهم» توسط بازیگران ایرانی و فرانسوی و به زبان فرانسه و همراه بالانویس فارسی ساعت ١٩ اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان مى‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به گیشه تئاتر باران و یا سامانه تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر باران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته